برای تبلیغ در وب سایت ایمیل بزنید
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

مقاله بیس - پایگاه علمی سرگرمی و تفریحی آموزش درآمد کارآفرینی خلاقیت هنر خوداشتغالی
X
تبلیغات
رایتل
راهنمای انتخاب موضوع برای پایان نامه lو مقاله بیس


فرمت فرم ارسالی به ایمیل مدیریت دپارتمان :

عنوان:.....  تهیه پروپوزال ؟ پایان نامه؟ مقاله؟ انتخاب موضوع؟

توضیح درخواست:..... جزئیات درخواست بیان شود

مقطع:..... دکتری؟  ارشد؟ لیسانس؟

زمان:.... مدت زمان پیشنهادی؟

دانشگاه:... دولتی؟ آزاد؟ پیام نور؟ بین الملل؟ موسسه؟

استاد راهنما  مشاور:.... مشخصات و تخصص و زمینه کاری

نوع کمک درخواستی....: مراحل مورد نیاز

به مدیریت دپارتمان ایمیل نمائید:        

roya64.ahmadi@gmail.com


برای ارسال پیام روی عکس زیر کلیک کنید


مقاله بیس پایان نامه های شما را در اسرع وقت برایتان ارسال میکنیم


مشاوره و تدوین پروپزال و پایان نامه درمقاطع کارشناسی ارشد و دکتری (پشتیبانی از تعریف موضوع تا اصلاحات احتمالی پس از دفاع ) ، تحقیقات بازار و استخراج و ویرایش و سابمیت و اکسپت و چاپ مقالات ISI اعلام می دارد.
چنانچه هدف شما از برون سپاری کارتان ، چندمعیاره و متشکل از : کیفیت کار ، اطمینان از عدم کپی کاری ، دسترسی آسان و پاسخگویی و رفع اشکالات ، استخراج مقاله ISI (نه در ژورنالهای فراوان جعلی کنونی) ، مشاوره از تیمی با تجربه و شرکتی ثبت شده ، تماس مستقیم با مجری کار در محل دفتر شرکت ، اطمینان از تخصص شرکت با مشاهده طرح های مشابه قبلی ، حداقل زمان انجام و در کنار آن هزینه مناسب و در نهایت آرامش و انگیزه ادامه تحصیل باشد ؛ باما تماس بگیرید. قبل از گرفتن مشاوره از هر منبع ، از تخصص و توان علمی مرکز ، امکان پیگیری کار بصورت حضوری و رزومه و سوابق کاری شرکت اطمینان حاصل فرمایید و سرنوشت علمی خود را با عدم اطمینان از توان و تجربه و تخصص مشاور ، به خطر نیاندازید.
1-دپارتمان خدمات دانشگاهی :
در دپارتمان خدمات پژوهشی دانشگاهی ، خدمات شرکت در رشته های زیر بصورت تخصصی ارائه می گردد :
مدیریت :(مدیریت آموزشی ، فن آوری اطلاعات IT ، MBA و اجرائی ، مدیریت دولتی ، مدیریت منابع انسانی ، مدیریت بازرگانی ، مدیریت مالی ، مدیریت صنعتی ، مدیریت کارآفرینی ، مدیریت شهری ، تحول ، بحران ، جهانگردی و توریسم و...)
حسابداری(حسابداری عمومی ، حسابداری مالی ، حسابداری صنعتی ، حسابداری مالیاتی ، حسابداری بانکی ، )
اقتصاد(اقتصاد نظری ، انرژی ، بازرگانی ، صنعتی ، پول و بانکداری ، اقتصاد کشاورزی ، توسعه و برنامه ریزی ، اقتصاد بین الملل ، اقتصاد منابع طبیعی ومحیط زیست)
علوم بانکی (مدیریت بانکی ، حسابداری بانکی)
روانشناسی(روانشناسی بالینی ، روانشناسی عمومی ، روانشناسی تربیتی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی استثنایی)
علوم تربیتی (مشاوره و راهنمایی ، برنامه ریزی تحصیلی ، مشاوره خانواده ، مشاوره شغلی)
علوم اجتماعی(پژوهشگری اجتماعی ، برنامه ریزی اجتماعی ، جامعه شناسی ، مطالعات زنان ، توسعه اجتماعی ، علوم ارتباطات اجتماعی)
فقه وحقوق: (فقه ومبانی حقوق ، حقوق خصوصی ، حقوق جزا و جرم شناسی ، حقوق بین اللملل ، حقوق عمومی ، حقوق جنگ ، حقوق محیط زیست)
علوم سیاسی (علوم سیاسی ، اندیشه سیاسی در اسلام ، دیپلماسی و سازمان های بین المللی)
فلسفه ، معارف و الهیات (فلسفه و منطق ، فلسفه علم ، ادیان و عرفان ، تاریخ و تمدن ملل اسلامی ، علوم قرآن و حدیث ، فلسفه و حکمت اسلامی)
تاریخ(تاریخ علم ، تاریخ ایران باستان ، تاریخ عمومی جهان ، تاریخ اسلام ، تاریخ باستان شناسی)
جغرافیا (جغرافیای طبیعی و انسانی ، برنامه ریزی شهری و روستایی ، اقلیم شناسی ، ژئومورفولوژی و هیدرولوژی ، جغرافیای سیاسی ، برنامه ریزی شهری(شهرسازی))
زبان خارجی(آموزش زبان انگلیسی ، زبان و ادبیات انگلیسی ، مترجمی زبان انگلیسی)
زبان و ادبیات (ادبیات فارسی ، ادبیات عرب ، ادبیات فرانسه ، ادبیات آلمانی و ...)
مهندسی صنایع:(مدیریت سیستم و بهره وری ، مهندسی سیستم های اقتصادی اجتماعی ، صنایع صنایع)
شیمی:(مهندسی شیمی ، شیمی آلی ، شیمی معدنی ، شیمی تجزیه ، شیمی کاربردی ، نانوشیمی ، فیتوشیمی ، پیشرانه ها ، آموزش شیمی ، شیمی فیزیک ، شیمی پلیمر ، طراحی فرایند های جداسازی ، شیمی پیشرفته)
مهندسی مواد : (خوردگی و حفاظت فلزات ، سرامیک ، صنعتی ، متالورژی ، ریخته گری ، شناسایی و انتخاب مواد فلزی)
مهندسی مکانیک : (طراحی کاربردی ، تبدیل انرژی ، ساخت و تولید ، بیومکانیک ، هوا و فضا ، سیستم محرکه خودرو ، مهندسی ماشین های کشاورزی ، جامدات ، سیالات ، حرارت و سیالات ، سیستم های انرژی)
مهندسی عمران : (سازه ، زلزله ، مکانیک خاک و پی ، راه و ترابری ، سازه های دریایی ، سازه های هیدرولیکی ، GIS ، نقشه برداری ، عمران آّب)
مهندسی کشاورزی و محیط زیست : (اصلاح نباتات ، ژنتیک بیومتری ، مهندسی محیط زیست ، صنایع غذایی ، آبیاری و زهکشی ، مکانیک ماشینهای کشاورزی ، مهندسی تولیدات گیاهی ، طراحی محیط زیست)
علوم پزشکی و بهداشت : (زیست شناسی ، پزشکی عمومی و تخصص ، داروسازی ، دندانپزشکی ، علوم آزمایشگاهی ، اپیدمیولوژی ، علوم غذایی ، علوم دامی ، بهداشت ، روانپزشکی)
-تربیت بدنی (حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ، بیومکانیک ورزش ...)
علوم پایه (ریاضی ، آمار کاربردی ، زیست ، زمین ، فیزیک ، شیمی و ...)

2- خدماتی که در این شرکت در بخش دانشگاهی بطور اختصاصی ارائه می گردند :
-انجام کارهای پذیرفته شده در داخل شرکت و توسط کارشناسان تمام وقت (شرکت مجری کار است نه واسطه و ارجاع به شخصی حقیقی در بیرون شرکت) و امکان تماس مستقیم با مجری و حضور تمام وقت کارشناسان و مشاورین در دفتر مرکزی شرکت (بیش از 9 مشاور) جهت مشاوره انتخاب موضوع ، پاسخگویی ، تکریم ارباب رجوع و رفع اصلاحات احتمالی در هر کار
-ارائه رایگان موضوعاتپایان نامه بر اساس مقالاتbase معتبر (ISI)و به روز (2009 به بعد) و پشتیبانی تا تصویب موضوع با شرایط : بومی سازی موضوع بر اساس ویژگی های کشور و سازمان مورد مطالعه
- تعریف موضوعپایان نامه منطبق با زمینه شغلی ، علاقه ، توانایی دفاع دانشجو و امکان توسعه آن در مقاطع بالاتر
-تعریف موضوع پایان نامه ها در راستای اولویت های پژوهشی سازمان ها جهت بهره مندی دانشجویان از مزایای مادی و معنوی آن
-سرچ نرم افزاری جهت اطمینان از عدم وجود کار مشابه
-دادن حق انتخاب به دانشجو با ارائه لیستی از موضوعات متنوع ، کاربردی ، جدید و مشتمل بر حداقل 7 موضوع
-تحویل فاز به فاز و مرحله ای کار (4 مرحله) جهت مطالعه دانشجو و ارائه به دانشگاه و قسط بندی کل مبلغ در فازهای مختلف
-استفاده از بیش از 40 منبع در تدوین پروپزال و 100 منبع در تدوین کل پایان نامه و ارائه اصل مقالات و منابع به متقاضیان
-استخراج مقاله ISI از موضوعات پیشنهادی و سابمیت و اخذ اکسپت آن در ژورنال های آی اس آی مورد تائید وزارت علوم و دانشگاه آزاد تا قبل از دفاع (زمان تدوین مقاله به لاتین از 3 تا 8 هفته ، اخذ اکسپت 2 تا 6 هفته پس از تدوین مقاله ، چاپ 1 تا 3 ماه پس از اخذ اکسپت (در صورت محدودیت زمانی ، امکان تسریع روند وجود دارد)
-مشاوره ویژه به دانشجویان دکتری جهت انتخاب موضوع مناسب و پروپزالی قوی جهت اخذ پذیرش از دانشگاه ها
-مشاوره و تدوین پروپزال ارشد و دکتری (تنها در رشته های تخصصی) برای دانشجویان دانشگاه های خارج کشور
-مشاوره به اساتید در زمینه طرح های پژوهشی دانشگاهی
-مشاوره ، تدوین و چاپ کتاب در زمینه های ذکر شده (تدوین کتاب ، اخذ مجوزها : شابک ، فیپا و وزارت ارشاد ، چاپ نهایی)
- طراحی پرسشنامه و انجام مصاحبه و تجزیه و تحلیل اطلاعات استخراجی با استفاده ازنرم افزارهای مرتبط
-استفاده از دو یا چند روش تجزیه و تحلیل (رگرسیون ، همبستگی ، معادلات ساختاری ، فازی ، آنالیز فاکتور و ...) و نرم افزار و مقایسه نتایج بمنظور ارتقاء غنای کار و قابلیت استخراج مقاله در نهایت
-اختصاص جلسات توجیهی ، رفع اشکال و آمادگی دانشجویان جهت اخذ نمره عالی دفاع
-پشتیبانی و حمایت واقعی از تعریف موضوع (ارائه مقاله بیس) تا پس از دفاع
-دسترسی به بسیاری از نهادها و سازمانها (بانکها ، شرکتهای بزرگ ، وزارتخانه ها ، مراکز تحقیقاتی و ...) بمنظور همکاری در جمع آوری میدانی و کتابخانه ای اطلاعات برای دانشجویانی که شاغل نبوده و یا دچار معضل گردآوری اطلاعات می باشند.
-استفاده از پرسنل و نمایندگی های شرکت در شهرهای کرج ، اصفهان ، مشهد و کاشان
- حفظ مالکیت معنوی پروژه ، محرمانه بودن کلیه اطلاعات و رازداری شرکت از اطلاعات مراجعین ، تعهد و وظیفه شرکت در قبال مشتریان می باشد که طی سالهای اخیر ، زمینه ساز پیشرفت و اعتماد متقابل بوده است.
-ارائه پکیج کامل خدماتی به متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری و کسب امتیاز مصاحبه هیئت علمی دانشگاه ها (از طریق مشارکت در تالیف کتب و مقالات ISI)


تعرفه ترجمه کامل مقالات

مقالات درس تئوری 1                              مبلغ :100000تومان

مقالات درس تئوری 2                              مبلغ :100000تومان

مقالات درس حسابداری دولتی               مبلغ :100000تومان

مقالات درس حسابداری مدیریت                مبلغ :100000تومان   

مقالات درس حسابرسی                         مبلغ :150000تومان

مقالات درس مباحث جاری                       مبلغ :80000تومان

نوشتم پروپوزال و تهیه موضوع و مقاله بیس    مبلغ :800000تومان

نوشتن پایان نامه                                   مبلغ 1000000تومان

رید آنلاین کتاب، مجله و مقاله خرید نرم افزار و آنتی ویروس ثبت نام سمینار وکنفرانس های خارجی ثبت (سابمیت) مقاله در ژورنال های خارجی ثبت نام در دانشگاهها و کالج های خارج کشوز پرداخت شهریه دانشگاه های خارجی ثبت نام آزمون آیلتس و تافل و جی آر ئی


چگونه باید به موضوعات جدید مدیریت دست یافت؟ از چه منابعی می توان موضوعات جدید را پیدا کرد؟
مراحل نوشتن پروپوزال مدیریت کدام است ؟
چگونه پروپوزال پایان نامه مدیریت شما در سریعترین زمان پذیرفته می¬شود؟
مراحل نوشتن پایان نامه مدیریت کدامند؟
چگونه پایان نامه نیمه تمام خود را باید تکمیل کرد؟ چگونه از پایان نامه مدیریت خودمقاله استخراج کنیم؟
گروه متخصص ما با فارغ التحصیلان مدیریت ارشد و دکتری دانشگاه تهران در خدمت شما هستند. تخصص ما تنها درپایان نامه رشته مدیریت است و پایان نامه های رشته های غیر مدیریتی انجام نمی شود.


----------------------------- خدمات پایان نامه مدیریت ----------------------------- ---

ارائه موضوعات جدید مدیریت بر اساس مقالات ISI و ارائه صفحه اول مقاله ISI که پایان نامه مدیریت شما بر اساس آن انجام خواهد شد. به این ترتیب جای هیچگونه شبهه ای برای تکراری بودن موضوع مدیریت یا ارائه پایان نامه آماده مدیریت باقی نمی ماند.ضمنا خود شما در مرحله اول از بین حدود 7 موضوع 3 موضوع را انتخاب خواهید کرد پس از آن سه موضوع را به استاد خود نشان خواهید داد. هر موضوعی که استاد تایید نمود پروپوزال آن تهیه خواهد شد.

نوشتن پروپوزال مدیریت بر اساس اصول روش تحقیق مدیریت و مراحل پایان نامه نویسی (بر اساس کتابهای بازرگان، خاکی، دلاور، کامپنهودو ...) در این مرحله سعی خواهد شد پایان نامه شما بر طبق آخرین اصول روش تحقیق نوشته شود تا در سریعترین زمان به تایید برسد.

اصلاح پروپوزال مدیریت ارائه شده به شما و در صورت نیاز، تغییر کلی پروپوزال مدیریت بر اساس درخواست استاد.همواره در کنار شما خواهیم بود تا پروپوزال مدیریت شما تصویب شود.

نوشتن ادبیات موضوع پایان نامه مدیریت و پیشینه تحقیق جامع – فصول دو بر اساس درخواست شما تا 100 صفحه نیز قابل ارائه است.- انجام ترجمه کلیه ادبیات مربوطه به پایان نامه شما و مشخص کردن مطالب ترجمه شده در هر مقاله-

تعیین روش تحقیق پایان نامه مدیریت بر اساس اصول روش تحقیق علمی مدیریت(کمی:بر اساس هدف کاربردی، بنیادی و تحقیق و توسعه و بر اساس گردآوری داده ها توصیفی پیمایشی ،همبستگی،و... کیفی: اقدام پژوهی، مطالعه موردی، مردم نگاری و...)

طراحی پرسشنامه پایان نامه مدیریت بر اساس روشهای علمی

تحلیل داده های پایان نامه مدیریت با استفاده از نرم افزارهای آماری- آزمون همبستگی پایان نامه مدیریت - آزمون رگرسیون پایان نامه مدیریت – آزمون های ناپارامتریک پایان نامه مدیریت – آزمون تی استیودنت پایان نامه مدیریت - آزمون آنوای پایان نامه مدیریت – آمار توصیفی داده های پایان نامه مدیریت

تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی پایان نامه مدیریت – مرتبه اول و مرتبه دوم –

تحلیل مسیر و آزمون مدل پایان نامه مدیریت با استفاده از نرم افزار لیزرل 8.5

رتبه بندی متغیرهای تحقیق پایان نامه مدیریت با استفاده از نرم افزار expert choice11

نتیجه گیری پایان نامه مدیریت و ارائه پیشنهادات برای پایان نامه های آتی مدیریت

استخراج مقاله علمی پژوهشی پایان نامه مدیریت قبل از جلسه دفاع – همانطور که می دانید مقاله بایستی قبل از جلسه دفاع حاضر باشد تا دو نمره مربوط به مقاله برای واحد پایان نامه مدیریت کسب شود-

تهیه اسلایدهای پایان نامه مدیریت برای جلسه دفاع و ارائه کلیه توضیحات مربوطه به پایان نامه مدیریت شما

ارائه رهنمودهایی برای دفاع هرچه بهتر از پایان نامه و پاسخ سوالات متداول اساتید در جلسه دفاع پایان نامه مدیریت

تهیه نسخه نهایی و قابل چاپ پایان نامه مدیریت همراه با فهرست بندی، چکیده، صفحه تقدیر، و ... برای تکثیر در 7 نسخه


------------------------ دانشجویان عزیز توجه داشته باشید ----------------------------- --------------

آیا می دانید چگونه از تکراری نبودن موضوع پایان نامه خود مطمئن شوید؟- با ما تماس بگیرید تا لینک مربوطه را بصورت

شاخه بازرگانی و بازاریابی از علم مدیریت، یکی از پرکاربردی ترین شاخه های این علم می باشد. تحقیقات بازار از متن این شاخه مدیریت استخراج شد و مدلها و تئوری ها و یافته های علم بازاریابی را به کمک مدیران بازاریابی آورد. برخی از سرفصل های مدیریت بازرگانی برای تعریف موضوعات پروپزال و پایان نامه و مقالات ISI عبارتند از :
تدوین شاخص رضایت مشتری، آمیخته بازاریابی، استراتژی های بازاریابی، بازاریابی رابطه مند، بازاریابی مستقیم، بازارهای هدف، برندینگ و شهرت سازمانی، بازارهای الکترونیکی، الگوی همترازی گونه های استراتژی ، کانال توزیع، بازاریابی فازی، تحلیل فرصت های بازار،  ارزیابی پتانسیل محصول، تعیین شیوه ورود به بازار، ایجاد تعهد شرکت، تخصیص منابع ضروری، توسعه برنامه بازاریابی راهبردی، اجرای راهبردی بازاریابی، تحقیقات درباره بازار (بررسی سهم بازار یک محصول یا شرکت در مقایسه با رقبا، بررسی چگونگی بخش‌بندی بازار، بررسی کانالهای توزیع و امکان‌سنجی ورود محصول جدید به بازار)، تحقیقات درباره مشتری و مصرف‌کننده (بررسی الگوی خرید مشتریان، بررسی الگوی مصرف مشتریان، بررسی میزان وفاداری مشتریان به مارک تجاری، بررسی میزان رضایت مشتریان از محصول، بررسی نیازها، خواسته‌ها و انتظارات مشتریان از محصول، بررسی ویژگیهای بازار هدف در فرایند تصمیم‏گیری خرید)، تحقیقات درباره محصول، ارزش چرخه عمرمشتری، خوشه بندی مشتریان، عوامل اجتماعی سازمانی، سرمایه فکری،
در ادامه نیز به برخی از موضوعات طراحی شده حوزه مدیریت بازرگانی و مارکتینگ اشاره می گردد :
•    بررسی نقش شهرت سازمانی بر تمایل رفتاری مشتری (بررسی نقش اعتماد، هویت و تعهد)
•    اولویت بندی محصولات صادراتی استان … بر حسب خوشه های شش گانه  و مزیت های نسبی و رقابتی
•    بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده مشتریان از خدمات خرید الکترونیکی
•    شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی در بانکداری الکترونیک
•    بررسی میزان تاثیرپذیری رابطه بین برنامه ریزی استراتژیک و عملکرد سازمان از انعطاف پذیری (عملیاتی، مالی، ساختاری و تکنولوژیکی) مورد صنعت بانکی
•    بررسی تاثیر استراتژی های اقیانوس آبی بر عملکرد تجاری در صنعت بانکی
•    مدلسازی عوامل موثر بر اجرای برنامه های استراتژیک صنعت بانکی
•    مطالعه و بررسی رابطه بین استراتژی سرمایه انسانی و عملکرد بانکها
•    مطالعه و بررسی رابطه عوامل سازمانی با پیاده سازی ERP در بانک
•    بررسی رابطه بین سبکهای تفکر بارضایت شغلی کارکنان بانک
•    بررسی رابطه توانمندسازی و مهارت های ارتباطی با عملکرد شغلی کارکنان بانک
•    رابطه جو سازمانی وکیفیت زندگی کاری با بهره وری  کارکنان بانک
•    رابطه بین اعتماد درون سازمانی و تعهد شغلی  کارکنان بانک
•    بررسی تاثیر جو سازمانی بر عملکرد و رضایت شغلی کارکنان بانک
•    بررسی رابطه بازارمداری و عملکرد شرکتها
•    بررسی رابطه هوشمندی رقابتی و سودآوری شرکتها
•    بررسی رابطه اخلاق حرفه ای فروشنده و رضایت مشتری
•    بررسی استراتژی رقابتی تمرکز در شرکتها
•    بررسی رابطه رفتار شهروندی سازمانی و عملکرد سازمان
•    مدلسازی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با رفتار شهروندی سازمانی
•    شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تصویر سازمان با منطق فازی
•    شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر ایجاد مزیت رقابتی شرکتها
•    بررسی رابطه هوشمندی رقابتی و مشتری مداری
•    طراحی مدلی جهت گزینش راهبرد های بازاریابی اینترنتی
•    شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفاداری به برند
•    سرمایه فکری و عملکرد مالی تجاری شرکتها
•    پیش بینی میزان جذب سپرده با استفاده از رویکرد داده کاوی
•    شناسایی عوامل موثربر نوآوری و پذیرش تغییر در شرکتها
•    بررسی تاثیر شخصیت نام تجاری بر انتخاب یک برند از سوی مشتری
•    تحقیقی پیرامون سبک های تصمیم گیری مشتریان
•    بررسی رابطه تفکر راهبری و تصمیم گیری استراتژیک شرکتها
•    بررسی رابطه راهبرد بازاریابی و راهبرد تنوع
•    رابطه نوآوری و عملکرد تجاری شرکتها
•    بررسی رابطه کیفیت خدمات و ارزش ویژه برند
•    رابطه شهروندی سازمانی و عملکرد شغلی کارکنان
•    بررسی رابطه ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری
•    بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری در محیط های الکترونیک (ECRM)   با وفاداری مشتریان
•    طراحی مدلی جهت کمی سازی سرمایه فکری در صنعت بانکداری
•    شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر توسعه صادرات صنایع کوچک و متوسط در ایران
•    طراحی استراتژی های بازاریابی بر اساس جذابیت بازار
•    طراحی استراتژی های بازاریابی بر اساس موقعیت رقابتی
•    طراحی الگوی دستیابی به مزیت رقابتی در صادرات صنعت …
•    افزایش وفاداری مشتریان با ایجاد تصور از مزیت های کارکردی و غیرکارکردی (صنعت …)
•    طراحی الگوی بهینه مدیریت بازاریابی (مزیت نسبی، اولویت بندی بازارهای هدف صادراتی، تدوین استراتژی)
•    تدوین استراتژی بهینه بازاریابی در بازارهای الکترونیکی
•    تدوین شاخص رضایتمندی مشتری در تجارت الکترونیک
•    طراحی مدلی جهت سنجش رضایتمندی مشتریان در بانکداری آنلاین و اندازه گیری رضایت مندی مشتریان بانک … بر اساس آن
•    شناسایی و رتبه بندی استراتژی های بازاریابی در بازارهای الکترونیک
•    بررسی مزیت نسبی و اولویت بندی بازارهای هدف صادرات (مطالعه موردی صنعت …)
•     تدوین استراتژی بهینه بازاریابی براساس تئوری نقاط مرجع استراتژیک
•    شناسایی و اولویت بندی موانع و چالشهای توسعه تجارت (بانکداری) الکترونیک مطالعه موردی بانک یا سازمان ….
•    نقش مدیریت روابط مشتریان الکترونیکی در بازاریابی اینترنتی مورد کاوی  بانکها  شرکتها و سازمانهای ایرانی
•    مدیریت روابط بهینه مشتریان با استفاده از منطق فازی
•    الگوی همترازی گونه های استراتژی صادرات
•    الگوی هماهنگی استراتژی های آمیخته بازاریابی
•    تدوین مدل بهینه بازاریابی استراتژیک با تلفیق SWOTو فازی
•    شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش تجارت (بانکداری) الکترونیکی مشتریان با استفاده از مدل پیکاراینن
•    بررسی اثربخشی روشهای گوناگون بازاریابی الکترونیک
•    شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کانال توزیع (موردی محصول …)
•    طراحی سیستم بهینه (کانال) توزیع
•    مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی
•    رابطه بین ارزش ویژه برند و نیات رفتاری مشتریان
•    رابطه بین ارزش ویژه برند و عملکرد سازمان ها
•    بررسی رابطه ابعاد مختلف ارزش ویژه برند  و سودآوری سازمان
•    شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش برند بانکها با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP
•    شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش برند شرکتهای بیمه با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP
•    شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش برند (صنعت منتخب استاد) با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP
•    عوامل تعیین کننده ارزش ویژه ی برند  (صنعت …)
•    اندازه گیری و کمی سازی ارزش ویژه برند در سازمان مورد مطالعه
•    تراز تجاری و رشد اقتصادی در ایران
•    توسعه بخش مالی و صادرات در کشورهای خاورمیانه
•    اثر واردات بر رشد اقتصادی در ایران
•    عوامل موثر بر صادرات در ایران
•    عوامل موثر بر واردات در ایران
•    کسری تراز تجاری و تورم در ایران
•    اثر توسعه مالی بر تراز پرداخت ها در ایران
•    بررسی رابطه استراتژی های بازرایابی بر عملکرد مالی شرکتها


نظرسنجی با انتخاب چندگانه
استش من برای موضوع پایان نامه م دنبال مقاله بیس خوبی هستم هم
مبانی نظری خوبی داشته باشه و هم مدل سنجی و مفاهیم اون



خواستم از نظرات شما استفاده کنم و بدونم که از شما از چه سایتی استفاده کردید برای base کارتون ؟

کدوم سایت مقالاتشو بیشتر بخونم میتونم آخر اونی که میخوام و پیدا کنم ؟
برای دوستان تازه کاره دیگه هم میتونه مفید باشه

sciencedirect
elsevier
springer
ieee
wiley
و ....
چیزی که برای مقاله بیس باید در نظر بگیرید ژورنالی هست که مقاله در اون چاپ شده و نه سایتی که می تونید مقاله رو از اون دانلود کنید. مقاله های ژورنالهای معتبر این حسن رو دارند که میتونن راهنمای مناسبی برای شما باشن ولی در ژورنالهای نامعتبر غالباً در مقابل دریافت پول مقاله پذیرفته و چاپ میشه و به لحاظ علمی احتمال زیادی داره که شما رو دچار گمراهی بکنه. در بین ژورنالهای معتبر هم باید دقت کنید که برخی از ژورنالها بسیار تخصصی هستند (مانند اکونومتریکا) و مثلا اگه شما دانشجوی کارشناسی ارشد باشید شاید چندان نتونید چنین مقاله هایی رو بیس کار خودتون قرار بدید. میتونید به سایت زیر مراجعه کرده و اسامی ژورنالهای مختلف اقتصادی و مقاله هایی که در اونها چاپ شده را ملاحظه فرمایید- موفق باشید


به شما معرفی کنیم و از تکراری نبودن موضوع خود مطمئن شوید-