برای تبلیغ در وب سایت ایمیل بزنید
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

انجام پایان نامه رشته حسابداری - پایگاه علمی سرگرمی و تفریحی آموزش درآمد کارآفرینی خلاقیت هنر خوداشتغالی
X
تبلیغات
رایتل

تهیه پروپوزال- مقاله- پایان نامه - انتخاب موضوع-  نوشتن تهیه انجام و تدوین و ویرایش مقاله فارسی و انگلیسی-علمی پژوهشی - آی اس آی- طرح تحقیقاتی- تجزیه و تحلیل نتایج - مواد و روشها- مدلسازی-


در رشته حسابداری و کلیه گرایشها پایان نامه کارشناسی ارشد - دکتری-  رساله- تز - انتخاب موضوع - تدوین مقاله - علمی پژوهشی آی اس آی انجام

توسط دانشجویان دکتری رشته حسابداری و کلیه گرایشها

 جزئیات کامل درخواست خود را به مدیریت موسسه آموزشی "خانم دکتر احمدی" ارسال نمائید: roya64.ahmadi@gmail.com



فرمت فرم ارسالی به ایمیل مدیریت دپارتمان :

عنوان:.....  تهیه پروپوزال ؟ پایان نامه؟ مقاله؟ انتخاب موضوع؟

توضیح درخواست:..... جزئیات درخواست بیان شود

مقطع:..... دکتری؟  ارشد؟ لیسانس؟

زمان:.... مدت زمان پیشنهادی؟

دانشگاه:... دولتی؟ آزاد؟ پیام نور؟ بین الملل؟ موسسه؟

استاد راهنما  مشاور:.... مشخصات و تخصص و زمینه کاری

نوع کمک درخواستی....: مراحل مورد نیاز

به مدیریت دپارتمان ایمیل نمائید:        

roya64.ahmadi@gmail.com


برای ارسال پیام روی عکس زیر کلیک کنید




تئوری مدیریت

تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران

رابطه ارتباطات سازمانی و مدیریت تعارض

تاثیر ارتباطات سازمانی بر مدیریت بحران

رابطه ارتباطات سازمانی و مدیریت تعارض

عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان با استفاده از روشهای فازی

توانمندسازی کارکنان-مدیریت مشارکتی-ارزیابی عملکرد-نظام پیشنهادات

تاثیر مدیریت عملکرد استراتژیک بر بهسازی نیروی انسانی

شناسائی معایب و مزایای ادراک شده ارزیابی عملکرد

مدیریت اسراتژیک

تعیین اولویت‌ معیارهای تصمیمگیری استراتژیک پورتر با استفاده از  ای.ان.پی فازی

اولویت بندی استراتژیهای ورود به بازار با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره

اولویت بندی استراتژیهای حفظ بازار با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره

اولویت بندی استراتژیها در بازارهای بالغ با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره

بطور کلی استراتژهای مختلف در بازارهای جدید-درحال رشد-بالغ و در حال افول بسیار جذاب و بکر هستند

 

پایان‌نامه مدیریت مالی

ارائه یک مدل ترکیبی جهت اولویت بندی عوامل مالی موثر بر شاخص قیمت در بورس اوراق بهادار با استفاده از QFD و AHP فازی

بررسی روش ارتقای کیفیت خدمات امور مالی با به‌کارگیری QFD و AHP

تبیین مدل معادلات ساختاری عوامل مالی موثر بر شاخص  قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران

معیارها یا عوامل کلیدی موثر جهت انتخاب سهام در بورس اوراق بهادار تهران با تکنیک ANP-DEAMTEl

بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم گیری سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران بر مبنای مدل معادلات ساختاری

بررسی سودآوری استراتژی سرمایه­گذاری مومنتوم در بورس اوراق بهادار تهران

بررسی رابطه بین سرمایه گذاری، سود هر سهم و سود تقسیمی در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادارتهران

بررسی رابطه بین تغییرات ارزش افزوده اقتصادی وتغییرات سود حسابداری درشرکتهای پذیرفته شده دربورس اوراق بهادارتهران  

بررسی رابطه بین نرخ بازده سرمایه‌گذاری (ROI ) و عملکرد اقتصادی با استفاده از شاخص Q توبین در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برای دوره  x-x

ارزیابی کارایی بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از ضریب تعدیل قیمت

 

موضوع پایان نامه پایان‌نامه فناوری اطلاعات و مدیریت تولید عملیات

استفاده از رویکردهای ترکیبی مدل کیو-اف-دی با انواع رویکردهای تصمیم‌گیری چندمعیاره

انتخاب بهترین تامین کننده برای شرکت با استفاده از مدل مقایسه ای مدل کیو-اف-دی  و تاپسیس

میتوانید در مورد هوش تجاری تحقیق کنید

همینطور استفاده از مدل کانو در سنجش رضایت و مدل اسپرولز و کندال در شناسائی سبک تصمیم گیری مصرف کنندگان نیز کمتر کار شده است

موضوع بعدی استفاده از مدل دلون و مک لین برای ارزیابی سیستم های اطلاعات مدیریت است

انتخاب استراتژی تجارت الکترونیک با استفاده از فرآیند تحلیل سلسه مراتبی فازی

بررسی اعتماد مشتریان به فروشگاههای الکترونیک با استفاده از روشهای فازی

بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی ارتباطی بر رفتار خرید در فروشگاه های ... با استفاده از مدل معادلات ساختاری

شناسائی عوامل تاثیرگذار بر تصویر ذهنی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از مقیاس سروپرف یا سروکوال

ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک الکترونیک بانک ایکس با استفاده از مقیاس سروپرف یا سروکوال

مقایسه کیفیت خدمات بانک ایکس با استفاده از مقیاس سروپرف از دیدگاه مشتریان و کارکنان

شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی و اولویتبندی آنها با استفاده از ANP فازی

به کارگیری الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی درختان تصمیم گیری برای اعتبارسنجی مشتریان بانکها یا یک سازمان دیگر

ارائه مدل برنامه‌ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات با استفاده از مدل معادلات ساختاری

بررسی تاثیر ارائه خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان بانک .........

بررسی زیرساخت های شهر الکترونیک در شهرداری .........

شناسایی عوامل بازدارنده کاربرد فناوری اطلاعات از دیدگاه کارکنان در حوزه مرکزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

بررسی زمینه‌های مدیریت ارتباط با مشتری در شهرداری

 

پایان‌نامه بازاریابی

میتوانید در مورد هوش تجاری تحقیق کنید

موضوع تجارت مبتنی برهمکاری نیز جدید است C-Commerce

1- شناسائی زیرساخت های استقرار هوش تجاری در یک سازمان

2- بررسی میزان آمادگی سازمان برای بکارگیری هوش تجاری

3- شناسائی و تعیین اولویت زیرساخت‌های بکارگیری تجارت مشارکتی c-commerce

4- شناسائی ابعاد اصلی مدیریت ارتباط با مشتری  CRM بر موفقیت اجرای آن 

5- شناسائی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی و اولویت‌بندی آنها با تکنیک DEMATEL و ANP فازی 

6- بررسی رضایت مشتریان با استفاده از مدل کانو و تحلیل شکاف 

7- در مورد مسائلی مانند تاثیر بسته بندی بر وفاداری یا رفتار مصرف کننده که مسائلی کلاسیک هستند نیز می توانید مطالعه کنید

شناسائی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در موقعیت خرید اینترنتی

 

تعیین اولویت‌ معیارهای تصمیمگیری استراتژیک پورتر با استفاده از  ای.ان.پی فازی

بطور کلی استراتژهای مختلف در بازارهای جدید-درحال رشد-بالغ و در حال افول بسیار جذاب و بکر هستند

عملکرد بازاریابی و طراحی مقیاس سنجش عملکرد بازاریابی در یک صنعت با استفاده از مدل ساختاری

طرح بازاریابی و اثرات آن بر موفقیت سازمان

سروکوال فازی و مدیریت ارتباط با مشتری فازی: این دو موضوع نیز در سایت ما مقاله بیس مناسب دارند

همینطور استفاده از مدل کانو در سنجش رضایت و مدل اسپرولز و کندال در شناسائی سبک تصمیم گیری مصرف کنندگان نیز کمتر کار شده است

موضوع بعدی استفاده از مدل دلون و مک لین برای ارزیابی سیستم های اطلاعات مدیریت است

در نهایت می توانید در مورد انتخاب استراتژی بهینه با تکنیک تاپسیس اقدام کنید

در زمینه بانک موضوعات ساده تر مانند

 ارزیابی کیفیت خدمات بانکی با سروکوال و سروپرف و تحلیل شکاف

سنجش رضایت مشتریان از خذمات بانکی با مدل کانو

سبک تصمیم گیری مشتریان در انتخاب بانک با مدل اسپرولز و کندال

موضوع پیچیده تر

استقرار هوش تجاری برای بانک

استقرار سیستم پتیبانی تصمیم برای بانک

ارزیابی سیستم اطلاعات مدیریت بانک با استفاده از  مدل اسپرولز و کندال

بخش بندی بازار با الگوریتم ژنتیک ترجیحا با شبکه عصبی و انتخاب کانال توزیع با دی.ای.ای نیز مناسب است

بررسی تأثیر تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی بر رفتار خرید در فروشگاه‌های... با استفاده از مدل معادلات ساختاری

شناسائی عوامل تاثیرگذار بر تصویر ذهنی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از مقیاس سروپرف یا سروکوال

ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک الکترونیک بانک ایکس با استفاده از مقیاس سروپرف یا سروکوال

مقایسه کیفیت خدمات بانک ایکس با استفاده از مقیاس سروپرف از دیدگاه مشتریان و کارکنان

شناسایی عوامل مؤثر بر خرید اینترنتی و اولویتبندی آ نها با استفاده از ANP فازی

بکارگیری الگوریتم ژنتیک در بهینه‌سازی درختان تصمیم گیری برای اعتبارسنجی مشتریان بانکها یا یک سازمان دیگر

بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند بر وفاداری کارکنان

بررسی تاثیر هوش عاطفی بر کیفیت خدمات بانک یا شرکت مورد نظر

بررسی تاثیر ابزارهای ترفیع تجاری بر وفاداری مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانکهای ؟؟؟)

مطالعه و بررسی میزان رضایت مشتریان بانک ؟؟؟  در گروه های مختلف و عوامل موثر بر جلب رضایت مندی مشتریان

بررسی  عوامل مؤثر بر تصمیم خرید خودروهای سمند و پراید در شهر ؟؟؟

بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر مکانیزم رفتاری مصرف کنندگان محصولات ؟؟؟

شناسائی و رتبه بندی مهمترین عناصر آمیخته بازاریابی بر فروش خرده فروشان محصولات ؟؟؟

بررسی اولویت عناصر آمیزه بازاریابی موثر بر مصرف کالاهای خارجی

بررسی انگیزاننده های محیطی و بازاریابی اثرگذار بر رفتار مصرف کنندگان ماشین ؟؟؟ یا محصول ؟؟؟

بررسی تاثیر کاربرد تجارت الکترونیک در رفتار مصرف کننده

 

پایان‌نامه مدیریت آموزشی

بررسی تاثیر آموزش با بردهای هوشمند بر سرعت و کیفیت یادگیری دانش آموزان دوره ابتدائی

نقش کاربرد نرم افزار های چند رسانه ای در آموزش زبان انگلیسی بر میزان یاد گیری دانش آموزان

بررسی تاثیر ساخت چندرسانه ای بر میزان یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی در درس ریاضی

بررسی و ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی مدارس مقطع متوسطه استان

بررسی میزان آگاهی سیاسی - اجتماعی دانش‌آموزان دوره های متوسطه استان

بررسی میزان رغبت دانش آموزان به اقامت در مدارس شبانه روزی استان

بررسی ارتباط بین طبقه اجتماعی خانواده  و گرایش شغلی و  تحصیلی دانش‌آموزان

نیازسنجی آموزشی کارکنان زندانهای استان مازندران

میزان آشنایی و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین کارکنان زندانهای استان

 

پایان نامه سروکوال

ارزیابی رضایت توزیع کنندگان یا مشتریان شرکت ایکس با استفاده از مقیاس سروپروف از دیدگاه توزیع کنندگان

ارزیابی کیفیت خدمات شرکت ایکس با استفاده از مقیاس سروکوال از دیدگاه توزیع کنندگان یا مشتریان

مقایسه کیفیت خدمات شرکت ایکس با استفاده از مقیاس سروکوال و سروپرف از دیدگاه توزیع کنندگان یا مشتریان

مقایسه کیفیت خدمات سازمان ایکس از دیدگاه مشتریان و کارکنان با استفاده از مقیاس سروپروف

 

عناوین پایان نامه مدیریت دولتی

شناسائی مهمترین معیارهای انتخاب استراتژی مدیریت بحران در سازمان نمونه با استفاده از رویکرد ترکیبی ANP و TOPSIS

بررسی زمینه­های اجرای بودجه­ریزی­ عملیاتی در قانون محاسبات عمومی از دیدگاه ذیحسابان دستگاه های اجرائی ایران

 شناسائی و تعیین الویت استراتژیهای بهبود عملکرد با استفاده از مدلهای تحلیل سلسله مراتبی AHP و ANP

استفاده از تکنیک های تصمیمگیری چندگانه MCDM برای انتخاب استراتژی در سازمان مثال

انتخاب بهترین راه کار بودجه ریزی با استفاده از  مدلهای  تصمیمگیری چندگانه ANP و TOPSIS

بررسی رضایتمندی شهروندان از خدمات معاونت امور فرهنگی و اجتماعی سازمان شهرداری با استفاده از ترکیب مدلهای کانو و تحلیل شکاف

تاثیر ارزیابی عملکرد بر بهسازی نیروی انسانی  در یک سازمان موردنظر

سنجش رضایت کارکنان یک سازمان با استفاده از مقیاس سروکوال

سنجش رضایت کارکنان یک سازمان با استفاده از مقیاس سروپرف

مقایسه رضایت کارکنان با استفاده از مقایس سروکوال و سروپرف

 مطالعه و سنجش بهره وری نیروی انسانی در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مثال و ارائه یک الگوی کاربردی

بررسی نقش آموزشهای مهارتی و ضمن خدمت در افزایش توانمندی کارکنان شرکت مثال

بررسی رابطة جو سازمانی مدارس با منابع قدرت مورد استفاده مدیران از دیدگاه دبیران دبیرستان ها

تاثیر تحول اداری در افزایش بهره وری سازمان؛ مطالعه موردی سازمان بازرسی

تعیین میزان انطباق تفکر مدیران با مولفه های تفکر استراتژیک

بررسى ارتباط بین فرهنگ سازمانى و نظام پیشنهادها

توانمندسازی کارکنان پلیس از منظر تعلیم و تربیت

مدل معادلات ساختاری برای انداز هگیری یادگیری سازمانی در بیمارستانها

طراحی الگوی توانمندسازی روان شناختی با استفاده از مدل معادلات ساختاری

شناسائی ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر با استفاده از مدل معادلات ساختاری

رابطه بین کیفیت زندگی کاری با بهسازی نیروی انسانی

 

سرمایه اجتماعی

نقش سرمایه اجتماعی در ایجاد سرمایه فکری سازمان

بررسی میزان تاثیر مولفه های سرمایه اجتماعی در عملکرد شرکت

بررسی رابطه هوش هیجانی و سرمایه اجتماعی(مطالعه موردی)

بررسی رابطه بهسازی نیروی انسانی و سرمایه اجتماعی(مطالعه موردی)

بررسی تاثیر ابعاد سرمایه اجتماعی بر فرسودگی شغلی

 استقرار نظام مدیریت دانش مبتنی بر سرمایه اجتماعی

 


موضوعات زیر قبلا انجام شده و در سایت irandoc ثبت شده است. فقط برای گرفتن الگو می توانید استفاده کنید

بررسی کیفیت خدمات یک بانک یا یک شرکت با استفاده از روشهای سروکوال و سرو پرف

طراحی الگوی توانمندسازی روانشناختی کارکنان با استفاده از مدل معادلات ساختاری

انتخاب استراتژی استقرار هوش تجاری با رویکرد ترکیبی QFD و ANP

تعیین اولویت استراتژی‌های سازمان با استفاده از ANP و TOPSIS

امکان سنجی جانشین پروری در سازمان آموزش و پرورش

شناسائی عوامل موثر بر مدیریت شهری شهر تهران با استفاده از MADM و ANP فازی و ارائه راه‌کار مناسب

انتخاب الگوی مناسب تصمیم‌گیری در شرایط بحران سازمانی با استفاده از تکنیک‌های تصمیم‌گیری چندمعیاره ANP (مورد مطالعه: شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران منطقه فارس)

بررسی رابطه مدیریت استعداد و بهسازی نیروی انسانی در یک سازمان نمونه

عارضه‌یابی نظام گزینش بانک مثال از  استان مثال

رابطه کیفیت زندگی کاری و بهسازی نیروی انسانی

شناسائی عوامل موثر بر تصویر ذهنی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک مثلا رفاه

بررسی امادگی یک شرکت مثال برای بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری

بررسی تاثیراتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران استانداری و حوزه ستادی

شناسائی مزایا و معایب مدیریت عملکرد در یک سازمان خاص

بررسی کیفیت خدمات یک بانک با استفاده از مقیاس سروکوال

بررسی رابطه وفاداری کارکنان سازمان با تعالی سازمانی (EFQM)

بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند بر وفاداری کارکنان

ارزیابی و مقایسه کارایی کانالهای توزیع فروش  با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها  ( DEA )

انتخاب بهترین راه کار مدیریت بحران با استفاده از رویکرد ترکیبی ANP و TOPSIS

--------------------------------------------------------------------------------------


بررسی تاثیر ساخت چندرسانه ای بر میزان یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی در درس ریاضی

بررسی تاثیر متغیرهای غیر مالی بر تصمیم گیری سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران

بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی و میزان رضایت مشتریان شعبات بانک ملی شهرستان شاهرود

رابطه بین سبک اسناد و سبک رهبری مدیران مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان لاهیجان در سال تحصیلی 85-84

بررسی سیستم بودجه بندی و تعیین ویژگی های الگوی بهینه جهت برنامه ریزی و کنترل مالی در شبکه پنجم سیما

بررسی عوامل مؤثر بر افزایش بدهی معوقه کارفرمایان کارگاههای استان مازندران در سال های 83-1379

بررسی رضایت شغلی و تعهد سازمانی در بین کارمندان سازمان تامین اجتماعی سمنان و عوامل موثر بر آن

بررسی تاثیر عوامل مدیریتی بر بهبود عملکرد هیاتهای ورزشی از دیدگاه دست اندرکاران هیاتها

عوامل زمینه‌ساز فرار مالیاتی  اشخاص حقوقی استان مازندران

 


عنوان پایان نامه ‌های دانشگاه آزاد اسلامی در موضوع ” بازاریابی ” و ” تبلیغات بازرگانی”

۱- بررسی عوامل مؤثر بر بازاریابی صادرات محصول شیر آلات صنعتی صنایع هفتم تیر اصفهان با تاکید بر تجارت الکترونیک
۲- استراتژی مدیریت بازاریابی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما Iran air
3- بررسی مهمترین عوامل مؤثر بر میزان چراغ‌های روشنایی در بازار صنعتی با تاکید بر آمیخته بازاریابی
۴- بررسی و ارزیابی تاثیر عوامل آمیخته بر فروش شرکت سیم و کابل ابهر با تاکید بر آمیخته تبلیغات در دهه اخیر
۵- ارزیابی تاثیر محصول ( از آمیخته بازاریابی ) بر صنعت جهانگردی –جامعه مورد مطالعه: استان گیلان
۶- بررسی فعالیت ‌های برنامه ریزی /بازاریابی مراکز و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و تجهیزات کتابخانه‌ای در ایران
۷- رتبه بندی عوامل مؤثر بازاریابی ( قابل کنترل ) بر تصمی
۸- بررسی تفاوت‌های اساسی عوامل آمیخته بازاریابی
۹- انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب برای شرکت احداث کن
۱۰- نقش سیستم‌های اطلاعاتی بازاریابی و فروش بر افزایش فروش شرکت‌های منتخب
۱۱- بررسی مشکلات ارتباطات بازاریابی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در زمینه جذب بار ترانزیت و ارائه راه حل‌های پیشنهادی
۱۲- انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب برای شرکت‌ بیمه صادرات و سرمایه گذاری
۱۳- بررسی تطبیقی تکنیک های تبلیغات بازرگانی در شبکه سوم سیما و کانال فوکس
۱۴- بررسی نقش به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT) در رونق بازاریابی و صادرات
۱۵- بررسی آمیخته بازاریابی مؤثر در رضایت مشتریان شرکت بافت حصیر
۱۶- بررسی و تعیین اولویت عوامل آمیخته بازاریابی ۷p بر افزایش فروش محصولات شرکت چینی کرد
۱۷- بررسی و تعیین اولویت عوامل آمیخته بازاریابی در جهت رضایت مشتریان
۱۸- مرکز بین‌المللی توسعه بازاریابی شبکه‌ای
۱۹- بررسی راه‌های توسعه صنعت گردشگری استان کرمانشاه از دیدگاه دست اندرکاران و کارشناسان با نگرش بازاریابی
۲۰- بررسی اثر بخشی تبلیغات بازرگانی تلویزیون بین شهروندان تهرانی ( در خصوص مواد شوینده و پاک کننده)
۲۱- بررسی اثر آمیخته بازاریابی (pas) گردشگری برای جذب گردشگر طبیعی داخلی در آذربایجان غربی
۲۲- تدوین استراتژی بازاریابی محصول دستگاه جوش مقاومتی ایستگاهی
۲۳- بررسی تأثیر عناصری از آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان سپرده‌های دیداری به منظور بهینه‌سازی سودآوری در بانک مالی ایران
۲۴- سنجش میزان توجه مردم شهر ایلام نسبت به تبلیغات بازرگانی پخش شده از سیمای محلی
۲۵- بررسی نقش ابزار آمیخته پیشبرد (ترفیعات) در مدیریت بازاریابی شرکت‌های داروسازی تابعه شرکت سرمایه گذاری تامین
۲۶- بررسی آثار آمیزه‌های هفتگانه بازاریابی(vp) وe-marketing بر محصولات پتو
۲۷- بررسی سنجش میزان توجه مردم شهر مشهد به تبلیغات بازرگانی پخش شده از سیمای مرکزی در سه ماهه اول سال ۱۳۸۵
۲۸- بررسی مقایسه‌ای و زبانشناختی تبلیغات بازرگانی مطبوع
۲۹- طراحی الگوی مدیریت بازاریابی صنعتی برای افزایش صادرات در استان آذربایجان شرقی
۳۰- بررسی اثرات اجرای برنامه‌های تبلیغات بازرگانی بانک سپه بر میزان جذب مشتریان حساب‌های پس انداز قرض‌الحسنه در آن بانک
۳۱- تأثیر عوامل دموگرافیک بر میزان فعالیت اعضا در بازاریابی شبکه‌ای ( مطالعه موردی : شرکت نرم افزار پژوهان نوین)
۳۲- شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان بانک در راستای بازاریابی خدمات بانکی
۳۳- بررسی اثرات اجرای برنامه‌های تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف‌کنندگان در صنایع غذایی تبرک (با توجه به مدل A.I.D.A)
34- ارزیابی تأثیر بازاریابی الکترونیکی ر بهبود عملکرد واحد‌های بازاریابی شرکت‌های تولیدی و صنعتی
۳۵- بررسی میزان تأثیر عوامل بازاریابی داخلی در بهبود ارائه خدمت کارکنان شرکت ارتباطات سیار تهران به مشتریان
۳۶- بررسی تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر فروش محصولات شرکت شیشه ایمنی جامگین سردار
۳۷- بررسی مشکلات صادرات لاستیک سایز ۱۲۰۰/۲۴ به کشور عربستان سعودی در شرکت آرتاویل تایر با تاکید بر عوامل آمیخته بازاریابی
۳۸- نقش تبلیغات بازرگانی تلویزیونی در معرفی کالاهای دار
۳۹- بررسی تأثیر آمیخته‌های بازاریابی ر جذب سپرده در بانک تجارت
۴۰- نقش و جایگاه بازاریابی رابطه‌مند بر روی صادرات زعفران استان خراسان رضوی
۴۱- مطالعه و تعیین عوامل اثر گذار از استراتژی بازاریابی الکترونیکی (AWS) بر روی رضایت مشتری در صنعت حمل و نقل هوایی
۴۲- بررسی تاثیر خصوصیات شرکت و ویژگی‌های محیطی روی عملکرد بخش بازاریابی شرکت‌های صادر کننده کالا در استان خراسان
۴۳- بررسی نقش بازاریابی در صنعت گردشگری استان فارس
۴۴- تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمان
۴۵- بررسی نقش عناصر آمیخته بازاریابی و عوامل محیطی در تصمیم خرید خریداران مزدا ۳۲۳
۴۶- بررسی مهم ترین عوامل مؤثر بر خرید مصرف کنندگان محصولات شرکت کشت و صنعت تکدانه با تاکید بر عناصر بازاریابی
۴۷- بررسی عملکرد دستگاه‌های خودپرداز و رضایتمندی مشتریان بانک صادرات ایران با تاکید بر آمیخته بازاریابی خدمات ( سرپرستی مرکز)
۴۸- اولویت بندی و بررسی میزان تاثیر عوامل قابل کنترل مؤثر بازاریابی در جذب و حفظ مخاطبان ورزش هاکی در ایران
۴۹- بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر میزان فروش محصولات صنایع غذایی آستان قدس رضوی
۵۰- بررسی مشکلات بازاریابی و فروش در صنعت فولاد استان خراسان و ارائه راه حل‌های ممکن
۵۱- بررسی و تبیین موانع توسعه ( زیربنایی ،‌ بازاریابی ،‌فرهنگی و سازمانی) صنعت توریسم و گردشگری در استان خراسان رضوی و ارائه راهکارهای مناسب برای آنها
۵۲- مطالعه تطبیقی بازاریابی ورزشی در سه دوره بازی‌های المپیک (۱۹۹۶-۲۰۰۴)
۵۳- بررسی استراتژی مناسب بازاریابی جهت صادرات سیمان کارون
۵۴- بررسی دیدگاه‌های مخاطبان در خصوص شیوه‌های طراحی تبلیغات بازرگانی
۵۵- مقایسه کارآیی موتورهای کاوشی وب در بازاریابی اطلاعات فناوری اطلاعات
۵۶- عوامل مؤثر موفقیت در مناقصات داخلی و بین المللی صنعت حفاری از دیدگاه‌ آمیخته ‌های بازاریابی
۵۷- بررسی و ارائه الگوی مناسب آمیخته بازاریابی برای تلویزیون پارس
۵۸- بررسی روش‌های بازاریابی صنعتی مورد استفاده در صنایع پتروشیمی
۵۹- بررسی بررسی استراتژی ‌های مناسب بازاریابی جهت توسعه صادرات سیمان و کلینکر کشور
۶۰- بررسی راه‌های افزایش سودآوری شرکت تولیدید پوشاک البسکو با تاکید بر بخش فروش و بازاریابی
۶۱- بررسی و ارزیابی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر فرآیند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان پوشاک نوزاد ایرانی
۶۲- تجزیه و تحلیل مشکلات بازاریابی صنایع خو دروهای سنگین ساخت داخل و ارائه راه حل‌های بهینه ( با تاکید بر صادرات کالاهای صنعتی )‌اتوبوس و کامیون
۶۳- بازاریابی صنعت توریسم در استان کرمانشاه
۶۴- طراحی الگوی بازاریابی جهانی برای افزایش صادرات محصول آلبالوی ایران
۶۵- بررسی علل عدم موفقیت بازاریابی و صادرات خدمات فنی و مهندسی
۶۶- بررسی علل عدم موفقیت بازاریابی فرش دستباف کاشان در بازار سنتی کاشان
۶۷- طراحی الگوی بازاریابی صنعتی جهت افزایش کارایی بخش بین المللی شرکت حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران
۶۸- بررسی نقش بازاریابی در تجهیز منابع مالی بانک کشاورزی نمونه شعبه شهر کرد
۶۹- بررسی وضعیت تولید و بازاریابی محصولات کشاورزی شهرستان قوچان با تاکید بر انکُور
۷۰- بررسی تطبیقی عوامل مرتبط با آمیخته بازاریابی برای محصولات مشترک سه شرکت بهروز، مهرام و یک‌ویک از نظر مصرف‌کنندگان در شهر تهران
۷۱- بررسی موانع بازاریابی صادرات محصولات شرکت کابل خودرو سبزوار
۷۲- بررسی میزان همخوانی تبلیغات بازرگانی شبکه اول با مصوبات قانونی
۷۳- بررسی ارتباط میان استراتژی بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای در استان گیلان
۷۴- تجزیه و تحلیل محتوای پیام‌های تبلیغاتی بانک مسکن طی دو سال
۷۵- بررسی مقایسه‌ای محتوای تبلیغات بازرگانی روزنامه صبح ایران و همشهری و (عصر) کیهان و اطلاعات در شش ماه اول سال ۱۳۸۱
۷۶- تأثیر تبلیغات بازرگانی تلویزیون در ترویج مصرف گرایی مواد غذایی ماکارونی در پنج منطقه شهر تهران ( شرق، غرب ، شمال ،‌جنوب و مرکز)
۷۷- بررسی نقش‌آمیخته ‌های بازاریابی در رشد فروش شرکت نوشابه سازی زمزم اهواز
۷۸- پرورش آزمایشی ،‌صید ،‌بازاریابی و صادرات قورباغه مردابی Ranaridi buna
79- ارزیابی اثرات نگرش مدیریت در به کار گیری آمیخته بازاریابی در افزایش سهم بازار
۸۰- بررسی مشکلات آمیخته محصول میگو بر صادرات آن از دید بازاریابی و ارائه راه حل
۸۱- بررسی و تبیین بیمه برای افزایش سودآوری صنعت بیمه
۸۲- بررسی مسائل بازاریابی و بازار رسانی محصول پسته در استان کرمان
۸۳- طراحی الگوی بازاریابی صنعتی جهت افزایش فروش محصول ورق قلع اندود ایران
۸۴- بررسی عوامل مؤثر بر بازاریابی صادرات فرش دستباف استان اصفهان
۸۵- رابطه تبلیغات بازرگانی و رفتار مصرف کننده محصولات شوینده و بهداشتی پاکسان
۸۶- بررسی و تبیین نقش تحقیقات بازاریابی د رنو آوری محصولات غذایی مطالعه موردی شرکت مهرام قزوین
۸۷- بررسی و شناسایی عوامل بازدارنده در اجرای موفق مدیریت بازاریابی در ایران
۸۸- طرح بازاریابی gniterkram nalp برای شرکت کولر گازی ایران
۸۹- بررسی و مشکلات بازاریابی و فروش در صنعت فولاد کشور و ارائه راه حل‌های ممکن
۹۰- بررسی مهم‌ترین عامل اثرگذار بین عوامل آمیخته بازاریابی در ارتقاء فروش محصولات شرکت لبنی پاکبان
۹۱- طراحی استراتژی بازاریابی برای شرکت ساخت و تولید قطعات الکترونیک سیرجان
۹۲- نقش عنصر محصول آمیخته بازاریابی در افزایش روغن غنچه
۹۳- بررسی و ارزیابی تأثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر فروش تولیدکنندگان محصولات خانگی پلاستیک ایران
۹۴- بررسی ساز و کارهای بازاریابی هنر مینیاتور در بازارهای داخلی و خارجی و ارائه الگو
۹۵- تبیین و ارائه الگوی مناسب بازاریابی خدمات به منظور افزایش کارایی در سازمان
۹۶- بررسی و شناسایی مهم‌ترین عوامل آمیخته بازاریابی مؤثر بر افزایش فروش چیمن کردستان
۹۷- بررسی روش‌های مناسب بازاریابی به منظور توسعه فروش بیمه مسوولیت پزشکان
۹۸- بررسی نارسایی‌ها و طراحی استراتژی بازاریابی برای شرکت پخش رازی در زمینه
۹۹- بررسی استراتژی ‌های بازاریابی جهت توسعه صادرات کارخانجات سیمان ایران
۱۰۰- اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بازاریابی خدمات با استفاده از روش AHP ( خدمات بیمه‌ای شهر قزوین)
۱۰۱- بررسی تأثیر کاربرد فن آوری تجارت الکترونیک بر آمیخته بازاریابی خدمات بیمه‌ای از سوی نمایندگان بیمه در سطح استان گیلان
۱۰۲- بررسی عوامل مؤثر بر بازاریابی فروش خدمات بیمه‌ای از سوی نمایندگان بیمه در سطح استان گیلان
۱۰۳- بررسی موانع و تنگناهای موجود در بازار صادرات گل ایران به بازارهای بین المللی از دید از دید بازاریابی
۱۰۴- گرایش‌های جدید سیما به تبلیغات بازرگانی و میزان تأثیر گذاری آن به روی مخاطبین سال ۱۳۷۹ تهران
۱۰۵- نقش بسته‌بندی در بازاریابی محصولات شوینده
۱۰۶- بررسی رابطه تبلیغات بازرگانی با رفتار مصرف کننده رفتار خرید در مورد محصولات بهداشتی و شوینده
۱۰۷- بررسی راهبردهای آمیخته بازاریابی شرکت‌های موفق صادراتی ایران
۱۰۸- بررسی موانع مؤثر بر توسعه صنعت توریسم در ایران از دید بازاریابی و ارائه راهکارهای لازم
۱۰۹- عوامل بازدارنده در اعمال یک مدیریت مؤثر بازاریابی در بانک‌های ایرانی
۱۱۰- بررسی نقش هنر در بسته‌بندی محصولات آرایشی و عملکرد آن در بازاریابی
۱۱۱- تاثیر قوانین و مقررات و بازاریابی مؤثر ر توسعه صادرات صنعتی در ایران
۱۱۲- بررسی و ارزیابی مدیریت بازاریابی صنایع در استان کردستان
۱۱۳- بررسی عوامل مؤثر در بازاریابی بانک‌ها و نقش آن در افزایش سهم بازار بانک ملی ایران
۱۱۴- بررسی دیدگاه کارشناسان مجموعه کارخانجات ماشین سازی اراک در خصوص امکان به‌کارگیری شبکه اینترنت در فعالیت‌های بازاریابی
۱۱۵- بررسی بازاریابی بار داخلی در راه آهن جمهوری اسلامی ایران