برای تبلیغ در وب سایت ایمیل بزنید
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین

انتخاب موضوع و نوشتن پروپوزال پذیرفته می شود - پایگاه علمی سرگرمی و تفریحی آموزش درآمد کارآفرینی خلاقیت هنر خوداشتغالی
X
تبلیغات
رایتل

مشاوره انتخاب موضوع تهیه پروپوزال مقاله علمی پژوهشی و ISI و ISC  و انجام پایان نامه در  کلیه رشته ها پذیرفته می شود.




جزئیات کامل درخواست خود را به مدیریت سایت "خانم دکتر احمدی" ارسال نمائید: roya64.ahmadi@gmail.com



فرمت فرم ارسالی به ایمیل مدیریت دپارتمان :

عنوان:.....  تهیه پروپوزال ؟ پایان نامه؟ مقاله؟ انتخاب موضوع؟

توضیح درخواست:..... جزئیات درخواست بیان شود

مقطع:..... دکتری؟  ارشد؟ لیسانس؟

زمان:.... مدت زمان پیشنهادی؟

دانشگاه:... دولتی؟ آزاد؟ پیام نور؟ بین الملل؟ موسسه؟

استاد راهنما  مشاور:.... مشخصات و تخصص و زمینه کاری

نوع کمک درخواستی....: مراحل مورد نیاز

به مدیریت دپارتمان ایمیل نمائید:        

roya64.ahmadi@gmail.com


برای ارسال پیام روی عکس زیر کلیک کنید


روی عنوان رشته مربوط به خود کلیک نموده و جزئیات را در صفحات جدید مطالعه نمائید

عناوین کلی:

لطفا درخواستهای خود را به ما ایمیل نمائید. ما بطور پیوسته و آنلاین در هر لحظه ای ایمیلها را بررسی نموده و پس از بررسی درخواست شما با شما تماس می گیریم و فرآیند انجام پروژه و سفارش شما شروع می شود.

مراحل انجام امور پایان نامه

 

 

مرحله اول : دریافت پروپوزال

دریافت فرم پروپوزال توسط دانشجو(از قسمت امور پایان نامه ها) و کامل شدن و ارائه به گروه جهت تصویب ( امضاء استاد راهنما و مدیر گروه )(انتخاب اساتید راهنما و مشاور می بایست حتما با هماهنگی گروه انجام شود).تاریخ تصویب پروپوزال. 5 عدد کپی از پروپوزال  تهیه شود. مراجعه به قسمت امور پایان نامه ها  پرونده تشکیل می شود(آقای اسماعیلی)

 

 

 

مرحله دوم : دریافت فرم الف

تکمیل فرم الف (تایپ شود)   نام واحد و عنوان نوشته شود.(امضاء گروه و مدیر گرو ه ، معاونت پژوهشی ضروری می باشد.)(تحویل فرم الف و پروپوزال به قسمت امور پایان نامه ها)

( در این مرحله دانشجویان کارشناسی ارشد قسمت استاد راهنما و استاد مشاور 1 را تکمیل نمایند و دانشجویان دکتری  سه قسمت استاد راهنما ، استاد مشاور 1 و استاد مشاور 2 را تکمیل  نمایند. )

 

 

 

 

مرحله سوم : گرفتن کد پایان نامه (توسط قسمت پایان نامه ها انجام می شود).

 جستجو در سایت دانشگاه ( سازمان مرکزی) و ثبت پایان نامه و گرفتن کد( دانشجویان قبل از گرفتن کد نمی توانند کار پایان نامه را شروع کنند) . مشخصات استاد راهنما و مشاور وارد می شود در این مرحله . (کد ملی و مشخصات کامل اساتید لازم می باشد ) اساتیدی که از دانشگاههای دیگر می آیند علاوه بر مشخصات کامل، حکم کارگزینی نیز لازم می باشد. انتخاب اساتید بیرون از دانشگاه با هماهنگی معاونت پژوهشی دانشگاه و مدیر گروه باشد.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرحله چهارم : ابلاغ شروع کار

 ابلاغ انجام کار پایان نامه به دانشجو. تاریخ دریافت  کد به عنوان شروع کار پایان نامه لحاظ می شود که دانشجو از آن تاریخ به مدت 6 ماه فرصت خواهد داشت دفاع نماید. ابلاغ اساتید راهنما و مشاور نیز به همراه یک نسخه از پروپوزال  تحویل دانشجو می شود.

 

 

 

مرحله پنجم : اتمام کار تحقیاتی پایان نامه (قبل از دفاع)(مراجعه به امور پایان نامه ها)

 یک ماه قبل از دفاع دانشجو باید جهت تکمیل چند فرم مراجعه نماید:

1)  فرم آموزش و وضعیت سنوات (کارشناس رشته)

2)  تایید پایان نامه و گرفتن تاریخ دفاع ( استاد راهنما )

3)  مشخص شدن استاد ناظر (مدیر گروه )

4)  فرم مطالعه نهایی و مجوز تایپ و برگزاری دفاع ( گروه یا معاونت پژوهشی )

5)  فرم درخواست تاریخ دفاع از پایان نامه (معاونت پژوهشی )

6)  اطلاع رسانی در دانشکده ها جهت دفاع (فرم اطلاع رسانی )  

7)  تحویل چکیده پایان نامه

8)  اطلاعیه دفاع

 

مرحله ششم : جلسه دفاع

محل دفاع تمام پایان نامه ها می بایست در داخل دانشگاه آزاد شهرکرد باشد. (اساتیدی که از بیرون دانشگاه می باشند می بایست قبل از  شروع کار تعهد نمایند که در جلسه دفاع در دانشگاه حضور یابند)

 

در جلسه دفاع:( این قسمت مربوط به امور پایان نامه ها می باشد)

الف: فرم صورتجلسه دفاع ( امضاء اساتید راهنما،مشاور و داور) سپس دانشکده و معاونت پژوهشی

ب: برگه ارزشیابی جلسه دفاع از پایان نامه (3عدد)

 

مرحله هفتم :

فرم ب تکمیل و تحویل امور پایان نامه ها شود.فرم ب ( چکیده )پایان نامه باید تحویل شود (حتما PDF ویا فایل word  )

-       دریافت فرم مجور صحافی ( این فرم می بایست به امضاء مدیر گروه یا استاد راهنما برسد) سپس امضای معاونت پژوهشی دانشگاه. و تحویل به  امور پایان نامه ها

-       مراجعه به آقای اسماعیلی جهت تایید نهایی صحافی

-       تایید صلاحیت علمی پایان نامه (گرفتن فرم از قسمت پایان نامه ها)

-       فرم تحویل پایان نامه

-       ارسال نامه نمره به معاونت آموزشی (اتمام کار پایان نامه)

-       ارسال CD به مدیر کل دفتر فن آوری اطلاعات( امور پایان نامه ها)

-       ارسال  CD و نسخه چاپی به علوم و تحقیقات تهران( امور پایان نامه ها)

لازم به ذکر می باشد فرمهای اصلی که دانشجو در طول انجام پایان نامه لازم دارد در سایت دانشگاه قسمت پایان نامه موجود می باشد. در مواردی که دانشجویان اطلاعات کاملتری بخواهند می توانند با مراجعه به قسمت امور پایان نامه ها رفع اشکال نمایند.

نکته مهم

تایپ و نگارش پایان نامه می بایست بر اساس دستورالعمل مربوط به نگارش باشد

 

موفق و سربلند باشید

با تشکر

اسماعیلی

 (دبیر پژوهشی و مسئول امور پایان نامه ها)